//Forever Imperfect
HER :)

Monday, August 13, 2012 @ 12:50 AM | 0 Comment [s]



Hello? Haha okay. Meh la aku cerita kisah lama aku. Lol :3 Korang kenal tak siapa dia? Okay tk? Nama dia SITI NURSHAFIQAH BT ZAKARIA.. Atau aku lebih okay panggil dia kak SYIKAH atau EKA. Hahaha :D Okay dia ni actually, BEKAS kakak angkat aku :) Since when? Since aku form 1. Haha eh tak! Time aku form 4 :) Kteorang memang dah kenal before aku form 4. Cuma tk rapat :)  Okay then. Kteorang start rapat time aku form 4 la. Melaui twitter, time bulan 2 (18/02) dia ckp "Jom berangkat" Eh?! Hahaha aku tk ingat ayat dia mcmana. Aku pun time tu, mcm blur.. Kebetulan time tu ada si senior kembar. Aku pun accept la, lepastu kak Pyka & Kak Cyra bahan-bahan, diorang kata "TAHNIAH" segala.. Lol. Time first week kteorang petsis, dia dah buat aku nangis. Ayyok!! Maklumla, aku ni sensetif :3 Even orang bergurau pun aku dah terasa/nangis.:) 

Weh! Itu kisah lama :-( Hubungan kteorang tk kekal lama. Even aim aku nk 1 tahun. Guess what, dkt TWITTER juga la kteorang kelahi dan break :')  Time tu 19/05. 3 bulan 1 hari. Lol?? Malam tu, time gaduh mood aku memang tk okay. Yela, tengkok aku ada ketumbuhan :3 And then, berkelahi time tu, kak Pyka & Kak Cyra pun ada :3 Loooool! Yela, kak Pyka & Kak Cyra mesti la back-up kak Eka en? :) Tkkan la nak back-up aku pula.. -_- Time berkelahi, dia ckp dia PETSIS dengan NAYLI. Time tu aku rasa, uhhhhh!!! Tangan aku menggigil, pastu mata aku berair... Time tu straight aku kata dia MUNAFIK :3 Hmm time tu dia tktahu yg tengkok aku sakit, lepastu dia dengan kak Pyka ckp jgn makan ais batu. Eh? Hahaha aku tk ingt apa nasihat dia.. Lepastu, aku rasa TERHARU siak! Hahaha :3 Time tu tktahu nak buat apa. Cuma SENYUM dan KUATKAN SEMANGAT! :D

Hehe Sorry kak Eka. Meen terbuka cerita lama. Ni la pasal akak dkt blog Meen. Maaf time kita petsis Meen tk sempat nak buat pasal akak dkt blog Meen :) Thanks for everything. Tak sabar nak tunggu 1/10/2012 :) Heeee xD

THANKS, SENIORRRRR! ;-)

*Mengomel sorang-sorang* ---> Even dia punya blog, entry pasal aku, pendek, tapi aku sanggup buat pepanjang pasal dia. Heh! :3


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


A WOMAN NEEDS THE MAN WHO CAN CARE HER. :D HAVE FUN! :) xo

Maaf,lagu tk sampai habis.

blockqoute


Let's Talk!

Twitter Facebook


Navigations!

Diary About Stuff Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Meen

Best View at GOOGLE CHROME!