//Forever Imperfect
Kakak yang penyayang :b

Saturday, August 4, 2012 @ 1:43 AM | 0 Comment [s]


First of all, maaf curi gambar akak terlampau banyak.

Kakak yang baik. Yeah! Itula dia, kak Ika. :)



Jealous much! :3





Dari sini kami kenal ; Facebook -> Twitter :)













Again w/ him :3

Siapa kenal dia? Haha OK meh sini aku kasitahu nama dia. OK nama dia Wan Nursyafiqah bt Sha'arul Afandi :) Siapa dia? Okay dia kakak angkat aku. Bila? Entah la tk ingt. Yang ingat, sebelum puasa. Mungkin bulan 6 :) Hehe dia comel kan? Agugugu kak Ika omey :D Dia form berapa? Dia form 5 :) SPM Candidates :) Sekolah mana? SMK Bandar Baru Sentul. Heh! Memang dkt area rumah aku je. Sifat dia mcmana? Dia ni kadang-kadang garang, dan dia baik dengan aku :3 Nd guess what? Kitaorang tkpernah gaduh :) Selalunya merajuk je. Itupun merajuk manja. Haha aku manja weh dgn dia. Loool! :p Manja sangat. Haha Siapa nak tahu? Haha mak dia cikgu! yay. Same w/ me :D Dan dia pemain hoki sekolah :D Haha lagi apa ya nak cerita? *Thingking* Hmm mungkin ini je kot. :) Xo

P/s : Hmm thanks fr everything kak Ika. kita hargai :) Even akak SPM akak still ada masa nak "layan" kita. Haha. Thanks so much! And, I love you, kak!:*


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


A WOMAN NEEDS THE MAN WHO CAN CARE HER. :D HAVE FUN! :) xo

Maaf,lagu tk sampai habis.

blockqoute


Let's Talk!

Twitter Facebook


Navigations!

Diary About Stuff Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Meen

Best View at GOOGLE CHROME!